بخوان به نام پروردگارت ...

من یک انقلابی ام ...

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

 

من انقلابی ام

 

من امام را ندیده ام
من ۱۵ خرداد ۴۲ را ندیده ام! 
اما شنیده ام که :
"سربازانِ من، اکنون در گهواره ها خفته اند"


من ۲۲ بهمن ۵۷ را ندیده ام!
اما شنیده ام که : 
"انقلاب ما انفجار نور بود"


من ۵ اردیبهشت ۵۹ را ندیده ام!

اما شنیده ام که : 
"این شن ها لشکر خدا بود"
و یقین دارم خدای طبس هنوز زنده است ...


من ۳ خرداد ۶۱ را ندیده ام!
اما شنیده ام که : 
"خرمشهر را خدا آزاد کرد"

 

من چشم که باز کرده ام، امام را ندیده ام،
من جنگ ندیده ام،
صدای آژیرِ خطر نشنیده ام،
به پناهگاه نرفته ام،
من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!
من چشم که باز کرده ام به جایِ جماران و روحِ خدا،
حسینیه ای دیده ام با نام خمینی،
به جای روحِ خدا،
سید علی را دیده ام؛
حضرت ماه را،
او که یک "آه" بیشتر از خمینی دارد،
من بزرگتر شده ام و
او موی سپید کرده ...

سن و سال من از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است،
اما افتخارم این است که؛
من "یک شبه انقلابی" نشده ام!
من در ۲۲ بهمن ها قد کشیده ام،
من جنگ تحمیلی ندیده ام،
اما تا دلتان بخواهد جنگ تحلیلی دیده ام!
من چمران و همت و باکری و خرازی ندیده ام،
بی پرده بگویم من جیغِ آرمیتا
و نگاه بهت آلودِ پسرکِ سه ساله دیده ام ،
من شهادت علم را دیده ام،
من تا دلتان بخواهد تزویر دیده ام و
فتنه!
تا دلتان بخواهد تهدید دیده ام و تحریم ...


من سن و سالم از سابقه مبارزاتی خیلی ها کمتر است!

اما، یک انقلابی ام ...

من ۲۳ تیر ۷۸ دیده ام،
من ۹ دی ۸۸ دیده ام،

من مشارکت ۴۰ میلیونی ۸۸ را دیده ام و 
دهن کجی به قانون را ...!
من بیعت شکنی یقه سفید ها دیده ام،
من نیرنگ علامه طلایی ها دیده ام،
من ریاست عظیم البطن های تهی مغز دیده ام،
من دور زدن قانون از قانون گذار دیده ام،
من جیغ و دست و شادمانی برای باخت دیده ام،
اما با این همه من انقلابی ام ...
من عهد با خدا و ناخدای کشتی انقلاب بسته ام، نه با کدخدا!
من خون شهدای گلگون کفنمان را به یک مشت دلار نمی فروشم!
من خیلی بیشتر از تعداد سال های عمرم تهدید شنیده ام که گزینه ها روی میز است!

اما شنیده ام از همان امامی که ندیده ام!
"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

 

"اللـہم عجـل لولیـک الفرج ..."

نظرات  (۱۸)

  • نویسنده عشق
  • خدا کنه زودی اام زمانمون بیاد :)
    اینجا خیلیا میخانش :))
    پاسخ:
    خدا کنه ...
  • درسخون گمنام
  • راضیم ازت :)
  • علی نوربخش
  • خیلی خیلی عالی بود
    زنده باد انقلاب و سیدعلی
  • خیزش تی وی | KhizeshTv
  • سرباز ولایتیم...
  • فآطمه بانو دلتنگی هآ
  • عآلی بود...
    زنده باد ایران و ایرانی و سیدعلی جانمان...
  • Yeganeh N.o.z.a.e.e.m
  • قشنگ بود : )
  • بسیج شهید رحیمی
  • عااااااالی بود...
    خیلی زیبا
  • ابوالفضل نخعی
  • بسیار عالی و زیبا
    +
    لبیک...
  • محمودرضا کاشانی
  • سلام پسر!
    خسته نباشی.
    یاعلی
  • زهرا یوسفی
  • سلام
    مطلبتان عالی بود و انسان را به تحیر و شوق وادار می کند که خئارا شکر انقلاب نونهالهایی مانند شما را پرورش داده تا برای ظهور و خدمت در حکومت رهبر و امام زمانمان درخت تنومندی شوید
    انشاالله
    التماس دعا با قلب پاک و انقلابیتان
    سلام
    مطلبتان بسیار زیبا بود
    اجازه کپی می دهید؟
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    راحت باشید ...
    :/

    قشنگ بود ...
    لایک
  • رفیق خاموش
  • اللهم عجل لولیک الفرج


    درود برشما

  • یگانه زهرا
  • زیبا بود
    سلام
    وبلاگ بسیار خوبی دارید
    قلمتون زیبا
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی